Usługi księgowe dostarcza:
ColinMedia.pl Marek Plutowski, Tczew (83-110), ul. Obrońców Westerplatte 3; tel. +48 798 641 780, adres kontaktowy (przechowywanie danych osobowych): marekplutowski@wp.pl
Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie treści oraz zdjęć zabronione.
Zapraszam Cię na mój profil na Facebooku, gdzie dzielę się praktyczną wiedzą na temat budowania profesjonalnej strony oraz rozwijania swojej marki w sieci.
Kontakt
Pamiętaj, że jestem do Twojej dyspozycji zarówno wtedy, gdy jesteś zdecydowany na współpracę, jak i w momencie rozpoznawania rynku i porównywania ofert
Bez względu na to, na jakim etapie jesteś - zawsze chętnie porozmawiam
Kontakt
Pamiętaj, że jestem do Twojej dyspozycji zarówno wtedy, gdy jesteś zdecydowany na współpracę,
jak i w momencie rozpoznawania rynku i porównywania ofert
Bez względu na to, na jakim etapie jesteś - zawsze chętnie porozmawiam
Napisz do mnie na Messengerze:
m.me/colinmediapl
Napisz maila:
marekplutowski@wp.pl
Zadzwoń:
tel. kom. 798 641 780
Jestem do Twojej dyspozycji:
+48 798 641 780
Jestem do Twojej dyspozycji:
+48 798 641 780
Pon. - Sob. | 9:00 - 20:00
kontakt@colinmedia.pl
Umów się na bezpłatną rozmowę
Zostaw kontakt do siebie:
Sprawdź też inne oferty stron www
i dostosuj ją do swoich oczekiwań oraz modelu promocji marki
Landing page / One page
Promuj mały biznes lub konkretny produkt / zbieraj leady sprzedażowe
Przedział cenowy: 1000 zł - 1600 zł*
Co wpływa na cenę? Największy wpływ na ostateczną cenę ma stopień przygotowania treści przez klienta oraz ilość sekcji, które dostarczone zostaną w ramach jednej strony (a także ich stopień rozbudowania). Niektóre sekcje ze względu na indywidualne potrzeby warto wyposażyć w przyciski interaktywne, po których wciśnięciu aktualna treść znika, a w jej miejsce pojawia się kolejna (jednocześnie pozostawiając użytkownika na tej samej stronie). Oprócz tego dodatkowe koszty mogą wynikać np. z instalacji modułu sprzedażowego, modułu CallPage, integracji z newsletterem.
*Podane ceny są cenami netto i należy doliczyć do nich podatek VAT w wysokości 23%.
Zobacz przykładowe realizacje landing page / one page:
Sekcje
Zanim zabierzemy się za budowanie landing'u, warto odpowiedzieć sobie na pytania: co oferujemy, jakie korzyści wynikają z zakupu, kto stoi za projektem oraz w jaki sposób i za ile możemy zakupić daną usługę/produkt. Zebrane natomiast informacje układamy w taki sposób, aby przedstawiały swego rodzaju historię i potrafiły z każdym kolejnym przewinięciem strony zachęcać do poznania większej ilości szczegółów.
Dla kogo?
Dla firm i osób chcących bardziej skutecznie sprzedawać produkty lub pozyskiwać klientów w sieci i opierają to o kampanie reklamowe prowadzone online.
Przykładowe zastosowania: konsultacje prawne/finansowe, sprzedaż szkoleń, rejestracja na wydarzenia, promowanie e-booka, sprzedaż ekskluzywnego produktu.
Czym jest landing page?
Często łączymy landing page z one page dlatego, że zwykle również i on przybiera formę jednej strony informacyjnej. Landing ma jednak za zadanie zbieranie lead'ów sprzedażowych. Oznacza to tyle, że cała zawartość strony jest ułożona w taki sposób, aby finalnie zachęcić użytkownika do działania "tu i teraz" - np. w postaci pozostawienia swojego maila, swojego numeru, zakupu szkolenia czy konkretnego produktu.
Przykładowe sekcje:
Front strony, o nas, historia/misja firmy, zwięzła oferta, rekomendacje, krótkie portfolio, mapa dojazdowa, kontakt z formularzem.
Przykładowe branże:
Usługi budowlane, usługi hydrauliczne, księgowość.
Dla kogo?
To idealny, pierwszy krok w kierunku zaistnienia w sieci i pokazaniu swoim potencjalnym klientom, że Twoja marka istnieje i zaprasza do współpracy. Oferta przeznaczona dla mikro i małych przedsiębiorstw, które są w początkowej fazie rozwoju lub oferują usługi/produkty, które docelowo i tak omawiane są indywidualnie i nie ma większego sensu zagłębianie się w szczegóły.
Czym jest one page?
One page, jak sama nazwa wskazuje, jest stroną, która całą zawartość opiera na jednej stronie głównej. Stworzone menu w takiej sytuacji nie przenosi na osobne podstrony, a przenosi nas do odpowiedniej sekcji na stronie głównej. Konkretne sekcje (np. z ofertą) mają charakter ogólny/poglądowy, nakreślają zakres usług/produktów, które oferujesz i skłaniają do kontaktu z firmą w celu bardziej szczegółowego poznania oferty.
Oprócz strony głównej wyposażamy stronę w podstrony informacyjne - politykę prywatności/cookies oraz ewentualny regulamin serwisu.